JavaScript seems to be disabled in your browser. You must have JavaScript enabled in your browser to utilize the functionality of this website.
Ei ehdotuksia...
Jos tuote poikkeaa siitä, mitä Cykelcraftin kanssa on sovittu tai tuote ei muuten vastaa Cykelkraftin antamaa kuvausta, voidaan tuote palauttaa. Reklamaatio kattaa ainoastaa tuotteiden alkuperäiset viat. Täten esimerkiksi normaalit käyttöön liittyvät kulumat eivät kuulu reklamaation piiriin. Reklamaatio Cykelkraftiin on tehtävä kohtuullisessa ajassa, kuitenkin viimeistään kahden kuukauden kuluessa vahingon sattumisesta. Jos haluat reklamoida tuotteen, ota ensin yhteyttä Cykelkraftin asiakaspalveluun sähköpostitse osoitteeseen support@cykelkraft.fi.
Kun palautat tuotteen, olet vastuussa siitä. On erittäin tärkeää, että tuote ei vaurioidu kuljetuksessa. Sen vuoksi tuote on palautettava käyttämättömänä ja alkuperäisessä pakkauksessaan. Mikäli pakettiin kuuluu ohjekirja tai vaatteessa on hintalappu, myös nämä tulee lähettää takaisin palautuksen yhteydessä.
On tärkeää, että alkuperäistä ulkopakkausta käytetään, eikä teippiä tai muuta materiaalia ole kiinnitetty alkuperäiseen pakettiin.
Kun palautat pyörän on alkuperäistä pakkausta käytettävä turvallisen kuljetuksen varmistamiseksi. Olet vastuussa palautuksesta ja palautuksen toimituskuluista.
Johtuen lisätyistä toimitus- ja käsittelykuluista, normaaleista palautuksista veloitetaan seuraavat hinnat (sis. ALV):
Polkupyörät (24" ja ylöspäin): 130 eur
Isot paketit kuten Thule telineet ja lasten pyörät: 50 eur
Pienet paketit kuten tarvikkeet, varaosat ja vaatteet: 20 eur
Huom! Palautuksen yhteydessä alkuperäinen postimaksu hyvitetään myös (Ruotsin kuluttajalain mukaan missä pääyhtiömme sijaitsee). Tästä johtuen todellinen palautuksen kustannus on alkuperäinen toimitusmaksu miinustettuna yllä olevasta summasta.
Emme tarjoa vaihdettavia tai korvaavia tuotteita palautuksen yhteydessä. Mikäli haluat vaihtaa tuotteen niin tee palautus normaalisti kuten yllä mainittu, ja tee itse uusi tilaus normaalisti verkkokaupassamme.
Meillä on noin 14 työpäivän käsittelyaika palautuksissa.
Kun ostat hygieniatuotteita tai alusvaatteita, tiivistettä/sinetöintiä ei saa hajoittaa, tai muutoin tuotetta ei voi palauttaa. Oikeus palautukseen ei koske sellaisia tuotteita, jotka on tilattu tai modifioitu täsmällisten toiveittesi mukaan, esim. itse kasattu polkupyörä. Palautuksia ei voi lähettää postiennakolla. Kun saamme ja hyväksymme palautuksen, summa hyvitetään noin neljäntoista (14) työpäivän kuluessa siitä, kun Cykelkraft vastaanotti palautuksen (poislukien yllä mainitut palautushinnat).
Jotta palautus on mahdollinen, sinun on todistettava, että olet tehnyt ostoksen Cykelkraft.fi:llä. Suosittelemme sinua aina säästämään sekä tilausvahvistuksen että maksutositteen kuittina ostosta. Jos tarvitset apua palautukseen liittyen, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä Cykelkraftin asiakaspalveluun.
Helpottaaksesi palautuksen toimitusta, suosittelemme olemaan meihin yhteydessä osoitteessa support@cykelkraft.fi niin järjestämme teille palautuksen osoitekortit. Näin varmistetaan että tuote palautuu meille ja teillä ei aiheudu ylimääräisiä kuluja (poislukien yllä mainitut palautushinnat).
Viallinen tuote Cykelcraftista ja reklamaatioprosessi meni erittäin hyvin. Täältä uskaltaa jatkossakin tilata.
Asiakaspalvelu oli ripeää ja vastasi aina nopeasti ja ammattitaidolla. Tilattu pyörä saapui ajallaan hyvin pakattuna. Kaiken kaikkiaan hyvä kokemus voisin suositella.
Ostin Wahoo Kickr V6 trainerin ja maton. Esitin asiakaspalvelulle erinäisiä kysymyksiä tuotteesta ja sen toimituksesta. Vastaukset tulivat nopeasti ja olivat asiallisia ja asiantuntevia. Pidin cykelkraftin kilpailukykyisestä hintatasosta. Asiointi toimi hyvin ja tulen jatkossakin asioimaan cykelkraftin kanssa.
Hyvä toimitus ja hinnat!