Cykelkraft.fi:n ostoehdot

Spobik AB, organisaatio nro. 559155-6633 ("Cykelkraft") ylläpitää verkkosivustoa Cykelkraft.fi. Näitä ehtoja sovelletaan 2020-07-03.

Kuinka näytämme hinnat ja mitä kaikkea hintaan sisältyy

Hinnat, jotka ovat näkyvillä www.cykelkraft.fi-sivustolla sisältävät arvonlisäveron (ALV). Toimituskulut lisätään hintoihin. Katso ajankohtaiset toimituskulut täältä.

Tilaukset

Kaikki tilaukset tehdään verkkokaupassa osoitteessa www.cykelkraft.fi. Vahvistat sopimuksen hyväksymällä ostoksen ja saamalla tilausvahvistuksen siihen sähköpostiosoitteeseen, jonka annoit oston yhteydessä. Cykelkraft ei tee sopimuksia alaikäisten (alle 18 vuotiaiden) kanssa ilman huoltajan suostumusta. Tällä hetkellä sopimuksia voidaan tehdä ainoastaan sellaisten asiakkaiden kanssa, joiden toimitusosoite on Suomessa. Valitettavasti meidän ei kuitenkaan ole mahdollista toimittaa Ahvenanmaalle.

Normaalissa tapauksissa kaikki tilaukset käsitellään 24 tunnin kuluessa (normaalit arkipäivät). Kirjautumalla asiakastilillesi, voit seurata tilauksesi kulkua.

Peruutukset

Cykelkraft pyrkii aina nopeuttamaan toimitusaikoja, yleensä tilauksesi käsitellään heti ostoksen jälkeen. Jos tilauksesi on jo käsitelty, sinun on ensin noudettava tilauksesi ja palautettava se sitten meille.

Polkupyörien asennus

Kokoamme (sekä pyörän että niihin kuuluvat tarvikkeet), säädämme ja testaamme kaikki pyörät ennen niiden toimitusta. Jotta pyörät sopisivat toimituksessa käytettävään laatikkoon, meidän täytyy kuitenkin kääntää ohjaustankoa ja irrottaa polkimet ennen pyörän toimittamista. Kun vastaanotat pyörän, sinun on käännettävä ohjaustanko ja ruuvattava polkimet paikoilleen.

Pyöräkorit toimitetaan sivussa, koska ne eivät mahdu laatikkoon. Kun ostat lastenpyörän 12", 14", 16" koossa, ja jotkut 20"-kokoiset, pyörä toimitetaan tehdaslaatikossa. Näissä tapauksissa on vielä muutama vaihe, jotta voit koota pyörän itse. Joskus riippuen tavaroiden saatavuudesta, pyörät ja erikseen ostetut lisävarusteet toimitetaan eri varastoilta.Tällöin erikseen ostettujen varusteiden asennus ei onnistu etukäteen.

Kuinka viimeistelet polkupyöräsi ajoa varten löydät asennusohjeestamme täältä.

Maksaminen

Lasku

Svea tarjoaa sinulle helpon ja turvallisen tavan maksaa ostoksesi laskulla. Valitessasi maksutavaksi Svean laskun saat aina vähintään 14 päivää maksuaikaa. Viivästyskorko on korkolain mukainen laillinen viivästyskorko eli 7 % + korkolain mukainen viitekorko. Maksuhuomautuksesta veloitamme 5 euroa. Huomioithan myös, että ostajan tulee olla vähintään 21-vuotias. Avoimet laskusi näet Omat sivut -palvelusta. Svean laskun käyttö edellyttää hyväksyttyä luottopäätöstä. Hakija antaa luottoa hakiessaan suostumuksen sille, että muilta luotonantajilta saatavia tietoja kysytään Suomen Asiakastieto Oy:n kuluttajaluottotietojen kyselyjärjestelmästä. Tarkistamme lisäksi hakijan luottotiedot. Kielteisen luottopäätöksen saaneella asiakkaalla on oikeus hakea uutta luottopäätöstä toimittamiaan lisätietoja vastaan ottamalla yhteyttä Svean asiakaspalveluun.

Laskun maksaminen pienemmissä erissä

Ostoluotto on kertaluotto, jolla voit jakaa laskusi sinulle sopiviin kuukausieriin. Mikäli haluat maksaa laskusi pienemmissä erissä, sinun tulee tutustua laskun yhteydessä saamiisi ostoluoton ehtoihin ja hyväksyä ne allekirjoituksellasi. Tämän jälkeen voit maksaa vähintään laskulla ilmoitetun minimierän. Voit maksaa ostoluoton milloin tahansa kokonaan pois ilman lisäkuluja käyttämättömältä luottoajalta. Voit tutustua luoton ehtoihin täältä: Ostoluoton yleiset ehdot ja Vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot.

Erämaksu

Svea Erämaksu on kertaluotto, jolla voit valita haluamasi maksuajan kaupassa tarjotuista vaihtoehdoista. Huomioithan, että ostajan tulee olla vähintään 21-vuotias.

Avoimet luottosi näet Omat sivut -palvelusta.

Voit tutustua luoton ehtoihin täältä: Erämaksuluoton yleiset ehdot ja Vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot

Svean Erämaksun käyttö edellyttää hyväksyttyä luottopäätöstä. Hakija antaa luottoa hakiessaan suostumuksen sille, että muilta luotonantajilta saatavia tietoja kysytään Suomen Asiakastieto Oy:n kuluttajaluottotietojen kyselyjärjestelmästä. Tarkistamme lisäksi hakijan luottotiedot. Kielteisen luottopäätöksen saaneella asiakkaalla on oikeus hakea uutta luottopäätöstä toimittamiaan lisätietoja vastaan ottamalla yhteyttä Svean asiakaspalveluun.

Korttimaksu

Kortilla maksat EU:ssa voimassa olevien verkkomaksuja koskevien sääntöjen mukaisesti, Svean PCI-DSS-sertifioitua korttimaksuratkaisun kautta.

Hyväksytyt kortit ovat Visa ja MasterCard. Rahat veloitetaan tililtäsi heti, kun olet tehnyt maksusuorituksen.

Kaikki maksutapahtumat lähetetään turvallisesti salatun SSL:n (Secure Sockets Layer) kautta. Korttinumeroita ei tallenneta. Svea käyttää 3D Securea - uusinta luottokorttimaksujen suojaustekniikkaa verkossa. Se on Visa ja Mastercardin kehittämä standardi, jonka tarkoituksena on lisätä verkkomaksamisen turvallisuutta kuluttajalle.

Verkkopankkimaksu

Verkkopankkimaksut suoritetaan yhteistyössä Trustlyn kanssa. Trustly tukee luotettavasti suomalaisia pankkeja eikä aiheuta lisäkuluja. Maksun yhteydessä olet automaattisesti yhteydessä omaan verkkopankkiisi, jonne kirjauduttuasi pääset hyväksymään maksutapahtuman. Tilauksen summa veloitetaan suoraan tililtäsi, kun olet hyväksynyt tapahtuman.

Yhteystiedot ja asiakaspalvelu

Mikäli sinulla on kysymyksiä maksamiseen tai laskutukseen liittyen, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme +358 9 4242 3330 tai yhteydenottolomakkeen kautta.

Svea noudattaa toiminnassaan tietosuojalakia, lue lisää tietosuojaselosteestamme.

Svea Bank AB (publ), filial i Finland (3237195-7)
Mechelininkatu 1a
00180 Helsinki
www.svea.com

Cykelkraft on HTTPS-suojattu verkkosivusto. Hypertext Transfer Protocol Secure (HTTPS) on protokolla HTTP-protokollan salatulle tiedonsiirrolle. HTTPS salaa tietokoneen ja verkkosivuston välisen liikenteen käyttäjän yksityisyyden suojaamiseksi arkaluonteisten siirtojen aikana (esim. Sisäänkirjautuminen, yksityisten tietojen käsittely ja yleisemmin).

Vastuu

Kun ostat yhden tai useamman tuotteen, olet velvollinen maksamaan tuotteiden koko summan tietyn ajan kuluessa. Jos emme saa suoritusta tietyn ajan kuluessa, huomautusmaksu lisätään maksuun. Oletuskorko 24,00% ja sovellettava viitekorko lisätään summaan.

Kotiinkuljetus

Polkupyörät ja isot paketit toimitetaan suoraan kotiovellesi. Pienemmät paketit toimitetaan lähimpään DHL:n toimipisteeseen.

Kuljetusvauriot

Cykelkraft on vastuussa kuljetuksessa vaurioituneista ja hävinneistä tavaroista. Kuljetukseen liittyvät valitukset vahingoista tai vaurioista on tehtävä seitsemän (7) päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Onkin tärkeää tarkastaa tuotteen kunto heti, kun se on toimitettu. Tarkista pakkaus, äläkä kuittaa pakettia, mikäli pakkaus on vaurioitunut kuljetuksessa. Edustajan / rahdinkuljettajan on merkittävä omaan ja rahtikirjaan kopioon, että pakkaus oli rikki toimituksen yhteydessä. Kun tämä on tehty, voit allekirjoittaa. Ota sitten yhteyttä Cykelkraftin asiakaspalveluun.

Toimitus

Toimitusaika ja varastotila on mainittu jokaisella verkkosivuston tuotteella. Normaali toimitusaika on 2-4 työpäivää, jos tuote on Jönköpingin keskusvarastossamme.

Pidätämme oikeuden viivästyksestä, kun toimituksen viivästyminen on suoran tai epäsuoran hallinnan ulkopuolella. Viivästyessä otamme sinuun yhteyttä viipymättä ja ilmoitamme sinulle viivästyksestä. Tämän jälkeen sinulla on oikeus saada uusi toimitusaika tai peruuttaa osto ilmaiseksi, jos toimitusajalla on ollut merkittävä merkitys. Mikäli tilaamasi tuote on loppuunmyyty, otamme sinuun yhteyttä ja tarjoamme vastaavan tuotteen tai sinulla on oikeus peruuttaa tilauksesi.

Toimitusvaihtoehdot ja toimituskulut

Kun tilaat Cykelkraftilta, isommat paketit kuten polkupyörät toimitetaan Bring-kuljetuspalvelulla, ja pienemmät paketit DHL:llä. Toimituskulut lisätään pakkauksen painon, koon ja toimitustavan perusteella. Tarjoamme seuraavat toimitustavat:

Toimituskulut

Toimitus noutopisteeseen, DHL: 9 € (Tarvikkeet ja pienet tuotteet)
Kotiinkuljetus, DHL: 30 € (Thule telineet, harjoitusvastukset, kuntoilulaitteet ja muut isot tuotteet)
Kotiinkuljetus, Bring: 30 € (Pyörät)
(kaikki pyörät toimitetaan kotiinkuljetuksella arkipäivisin)

Nouto toimipisteestä* DHL-palvelupiste:

Toimitus arkipäivänä. Ilmoitus tekstiviestillä/kirjeellä/sähköpostilla, kun paketti on noudettavissa noutopisteeltä.

Kotiinkuljetus*

Kun paketti on valmiina kotiinkuljetukseen, tulee Bring olemaan sinuun yhteydessä jakeluajan sopimiseksi.

Lunastamattomat lähetykset

Paketti on kuljettajan toimipisteessä seitsemän (7) päivää ennen kuin se palautetaan automaattisesti. Paketeista, joita ei ole lunastettu, veloitamme lähetyskulut (palautusmaksu).

Peruuttamisoikeus

Siitä hetkestä kun saat tilauksesi, 14 päivän peruutusoikeus on normaalisti voimassa, me kuitenkin Cykelkraft.fi-sivustolla tarjoamme 60 päivän palautusoikeuden. Sinulla on oikeus palauttaa yksittäiset tuotteet tai koko tilaus, jos et ole tyytyväinen. Voimme peruuttaa tilauksesi riippuen kuinka pitkälle olemme ehtineet käsitellä tilaustasi. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme niin autamme sinua. Veloitamme palautusmaksun mikäli peruutat/palautat tilauksesi.

Palautus

Palautusoikeuden käyttämiseksi sinun on täytettävä palautuslomake. Palautuslomake löytyy (toimitetun) tilausvahvistuksen takaosasta tai vaihtoehtoisesti ladattavissa verkosta. Pakkaa lomake yhdessä tuotteen kanssa hyvin pakattuun pakkaukseen ja liitä palautustarra paketin päälle.

Palautuslomakkeen tiedot:

1. Tilausnumero
2. Tuotteen numero ja palautusperuste tuotetta kohden (katso alla)
2.1. Liian pieni koko
2.2. Liian iso koko
2.3. Ei vastaa odotuksia
2.4. Muu syy (kirjoita lisätietoja)

Kun palautat tuotteen, olet vastuussa siitä. On erittäin tärkeää, että tuote ei vaurioidu kuljetuksessa. Sen vuoksi tuote on palautettava käyttämättömänä ja alkuperäisessä pakkauksessaan. Mikäli pakettiin kuuluu ohjekirja tai vaatteessa on hintalappu, myös nämä tulee lähettää takaisin palautuksen yhteydessä. On tärkeää, että alkuperäistä ulkopakkausta käytetään, eikä teippiä tai muuta materiaalia ole kiinnitetty alkuperäiseen pakettiin. Kun palautat pyörän, on alkuperäistä pakkausta käytettävä turvallisen kuljetuksen varmistamiseksi. Olet vastuussa palautuksesta ja palautuksen pakkaamisesta.

Tarkemmat palautusohjeet ja palautuslomakkeen löydät täältä.

Palautusehdot

  • Palauttaessasi tuotteesta aiheutuvat riskit ovat voimassa, kunnes se luovutetaan edustajalle. Saatat joutua vastuuseen, jos tavarat vahingoittuvat tai menetetään kuljetuksen aikana, esimerkiksi puutteellisen pakkauksen tai väärän lähetysluettelon / lähetystavan vuoksi. Tämän vuoksi suosittelemme tuotteen pakkaamista hyvin - turvallisen kuljetuksen varmistamiseksi.
  • Tuote tai tilaus, mukaan lukien sen alkuperäinen pakkaus, on palautettava käyttämättömänä, alkuperäispakkauksessa, jos sellainen on mukana.
  • Sinulla on oikeus tutkia/kokeilla päälle tuotetta, mutta korkeintaan tarpeen nähdäksesi sen ominaisuudet ja toiminta.
  • Sinulla ei ole mahdollisuutta tehdä vaihtoa. Voit palauttaa alkuperäisen tuotteen ja tehdä uuden tilauksen toisesta artikkelista Cykelkraft.fi -sivustolla. Älä kirjaa vaihtopyyntöä palautuspaketissa, koska haluttu tuote voi olla loppuunmyyty, kun paketti saapuu meille.
  • Lähetä aina palautuslomake tilausnumero lisättynä, jotta voimme käsitellä palautuksesi. Palautuslomake on (paperisen) tilausvahvistuksen takana tai ladattavissa cykelkraft.fi sivuilta.
  • Säilytä tilausvahvistus ja maksuviite ostokuittina, jotta voimme mahdollistaa palautuksen.
  • Palautuksia EI voida lähettää postiennakolla tai kirjattuna kirjeenä.
  • Palauttaessa asiakas on vastuussa paluulähetyksestä, jos emme (asiakas ja Cykelkraft) ole sopineet mistään muusta. Huomaa, että polkupyörille tämä on aina 130 € ylimääräisen käsittelyn vuoksi.
  • Jos palautat vain osan tilauksestasi, emme palauta toimituskuluja.

Palautusten normaali käsittelyaika on 14 työpäivää.
Kun ostat hygieniatuotteita tai alusvaatteita, tiivistettä/sinetöintiä ei saa hajottaa, tai muutoin tuotetta ei voi palauttaa. Sinulla ei ole peruuttamis- ja palautusoikeutta, jos ostat ruokaa, kuten ravintolisiä, energiapatukoita ja muita elintarvikkeiksi luokiteltuja tuotteita.

Huomautus! Avaamattomia / sinetöityjä pakkauksia, esim. Ravintolisiä, ei pidetä poikkeuksena.

Oikeus palautukseen ei koske sellaisia tuotteita, jotka on tilattu tai muunneltu täsmällisten toiveidesi mukaan, esim. itse kasattu polkupyörä. Palautuksia ei voi lähettää postiennakolla. Kun olemme vastaanottaneet ja hyväksyneet palautuksen, summa hyvitetään 14 työpäivän kuluessa siitä, kun Cykelkraft vastaanotti palautuksen. Palautukset maksetaan takaisin ainoastaan pankkitilillesi, ei käteisellä.

Jotta palautus on mahdollinen, sinun on todistettava, että olet tehnyt ostoksen Cykelkraft.fi:llä. Suosittelemme sinua aina säästämään sekä tilausvahvistuksen että maksutositteen kuittina ostosta. Jos tarvitset apua palautukseen liittyen, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä Cykelkraftin asiakaspalveluun.

Palautusoikeus

Kun vastaanotat tilauksesi, palautusoikeus tuotteeseen on voimassa 60 päivää. Olet oikeutettu palauttamaan yksittäisiä tuotteita tai koko tilauksen, mikäli et ole tyytyväinen. Ota huomioon, että tuote on palautettava alkuperäisessä pakkauksessaan ja alkuperäisessä kunnossa. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, mikäli tarvitset apua palautustarran kanssa.

Mikäli haluat vaihtaa tuotteen, esim. toiseen väriin, tämä onnistuu helposti palauttamalla meille alkuperäisen tuotteen ja tilaamalla uuden tuotteen Cykelkraft.fi:ltä.

Palautuskustannukset

Johtuen lisätyistä toimitus- ja käsittelykuluista, normaaleista palautuksista veloitetaan seuraavat hinnat (sis. ALV):

Polkupyörät, palautus ja käsittelymaksu: 130 €
Isot paketit kuten Thule telineet ym.: 50 €
Muut pienemmät paketit: 20 €
HUOM: Palautuksen yhteydessä alkuperäinen postimaksu hyvitetään myös (Ruotsin kuluttajalain mukaan missä pääyhtiömme sijaitsee). Tästä johtuen todellinen palautuksen kustannus on alkuperäinen toimitusmaksu miinustettuna yllä olevasta summasta. Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme jos haluat palauttaa tuotteen.

Kampanjatuotteiden palautus tai reklamaatio

Mikäli palautat tai reklamoit alennuskoodilla tai jollain muulla hyvityksellä ostetun tuotteen, tulet saamaan rahanpalautuksen maksamastasi summasta.

Palautusoikeuden poikkeukset

Etäsopimuksissa ja kotimyyntisopimuksissa, sinulla ei ole peruuttamisoikeutta silloin, kun ostat ruokia, kuten ravintolisiä ja energiapatukoita tai muita kohteita, jotka ovat luokiteltu elintarvikkeiksi.

Vähennykset palautuksesta
Pidätämme oikeuden vähentää palautukset jopa 100%, jos:
-Alkuperäinen laatikko ei ole ehjä.
-Tuotetta on käytetty tai palautetaan väärin.
-Jos osia puuttuu tai siinä on vaurioita.
-Kaikkien tarrojen ja käyttöoppaiden on oltava mukana.
-On tärkeää, että palautuspakkauksessa käytetään ulkopakkausta ja että teippiä tai muuta materiaalia ei ole kiinnitetty alkuperäiseen pakkaukseen.
-Tämä pätee myös tavaroihin, jotka palautetaan pakkauksilla, joita voidaan pitää henkilöstömme kannalta epäterveellisinä, esim. aiemmin elintarvikkeisiin käytetyt pakkaukset.
-Puuttuva avain lukoista / polkupyöristä, naarmut tai pienet vauriot veloitetaan vahingon laajuudesta / koosta riippuen.
Mikäli sinulla ei ole palautuslomaketta, voit tulostaa tyhjän täältä:

Palautuslomake

Reklamaatio

Jos tavara poikkeaa sinun ja Cykelkraftin välisestä sopimuksesta johtuvasta tai muulla tavoin ei vastaa Cykelkraftin toimittaman tuotteen kuvausta, tuotteesta voidaan tehdä reklamaatio. Reklamaatio-oikeus koskee vain alkuperäisiä vikoja, valitusoikeus ei sisällä vikoja, jotka aiheutuvat normaalista kulumisesta. Voit reklamoida tuotteen virheistä enintään kolmen vuoden ajan ostohetkestä. Takuu ei vaikuta oikeuteen tehdä reklamaatio. Sinun on tehtävä reklamaatio kohtuullisen ajan kuluessa virheen havaitsemisesta. Jos reklamoit kahden kuukauden kuluessa, se lasketaan kohtuullisen ajan sisään.

Huomaa että pyöränvalmistajat saattavat vaihtaa komponentteja vastaavanlaisiin jotta ne poikkeavat teknisissä tiedoissa olevista komponenteista, johtuen erilaisista syistä kuten tuotteiden tai materiaalien saatavuudesta. Tämä voidaan tehdä ilman erillistä ilmoitusta ja sitä ei hyväksytä reklamaationa.

Reklamaatiota varten sinun on otettava ensin yhteyttä asiakaspalveluun. Mikäli reklamaatiotasi ei ole hyväksytty ennen vierailuasi korjaamossa, emme valitettavasti voi maksaa korvausta. Teet valitus/reklamaatiopyynnön lähettämällä meille sähköpostia osoitteeseen support@cykelkraft.fi ja antamalla meille seuraavat tiedot: tilausnumero, maksuviite, kuten kuitti / tilausvahvistus, valokuva- tai videodokumentaatio vahingoista/vioista ja reklamaation syy. Kuvaile ongelmaa tarkemmin, jotta voimme auttaa sinua mahdollisimman hyvin. Hyväksyttyyn reklamaatioon liittyen olemme vastuussa kaikista kustannuksista, mukaan lukien palautus.

Jos lähetät reklamaation ennen kontaktia kanssamme ja osoittautuu, että sitä ei ole hyväksytty, sinulta veloitetaan toimitus- ja hallintokustannuksista seuraavat hinnat:
Polkupyörät: 130 €
Isot paketit kuten Thule telineet ym.: 50 €
Muut paketit: 30 €

Reklamaation hyvitys

Jos ryhdymme toimittamaan uudelleen tai korjaamaan virheen reklamaation yhteydessä, lähetyskulut korvataan 14 työpäivän kuluessa siitä päivästä, jona yritys on vastaanottanut valituksen saaneen tuotteen. Tavaroiden palautus ja hyvitykset on tehtävä ilman aiheetonta viivytystä. Palautus suoritetaan Svea kautta, ja he käyttävät hyvitykseen samoja maksutapoja, joita olet itse käyttänyt tilauksessa.

Takuu

Kaikilla Cykelkraft-tuotteilla on yhden vuoden takuu. Takuumme koskee valmistusvirheitä. Takuu ei vaikuta asiakkaan lain mukaisiin oikeuksiin, esimerkiksi reklamaatio-oikeuteen. Voidaksesi käyttää takuuta sinun on tehtävä takuu / reklamaatiopyyntö asiakaspalveluun. Emme maksa korvausta, mikäli pyyntöäsi ei ole hyväksytty ennen esim. vierailuasi korjaamossa. Menettely on sama kuin reklamaatiopyynnössä.

Takuu poikkeukset

Takuu ei aina ole voimassa. Seuraavissa tapauksissa asiakas ei voi vaatia takuun voimassaoloa:

  • Työkalujen asennuksen yhteydessä aiheuttamia vaurioita ei korvata. Jotta polkupyörää voidaan pitää oikein asennettuina, on noudatettava asennus- ja hoito-ohjeita, ja polkupyörän asennuksessa on käytettävä ohjeissa suositeltuja työkaluja.
  • Onnettomuus sen jälkeen, kun asiakas on saanut tuotteen.
  • Laiminlyönnistä.
  • Epänormaali käyttö.
  • Asiakas ei ole noudattanut hoito- ja huolto-ohjeita.

Jos lähetät takuun ennen neuvotteluja kanssamme ja osoittautuu, että sitä ei ole hyväksytty, sinulta veloitetaan toimitus- ja hallintokustannuksista seuraavat hinnat:
Polkupyörät: 130 €
Isot paketit kuten Thule telineet ym.: 50 €
Muut paketit: 30 €

Maksun palautus

Jos peruutat ostosopimuksen, hyvitämme tilauksen koko ostohinnan, toimituskulut mukaan lukien. Huomaa, että ylimääräisiä toimituskuluja, kun valitset toisen toimitustavan kuin tarjoamamme halvin vakiotoimitus, ei palauteta.

Asiakas vastaa aina palautuskustannuksista, jos emme (asiakas ja Cykelkraft.fi) ole samaa mieltä mistään muusta.
Hyvitys suoritetaan ilman aiheetonta viivytystä ja joka tapauksessa viimeistään 14 työpäivän kuluessa päivästä, jona meille ilmoitetaan päätöksestäsi peruuttaa sopimus. Saatamme kuitenkin joutua odottamaan tuotteen palautumista tai kunnes kuluttaja on toimittanut todisteet tuotteen palauttamisesta sen mukaan, kumpi tulee ensin.
Rahanpalautus suoritetaan Svea kautta, ja he käyttävät hyvitykseen samoja maksutapoja, joita olet itse käyttänyt ensimmäisessä ostotapahtumassa.

Kuluttajansuoja

Näitä ostoehtoja sovelletaan ostosopimuksissa, jotka solmit kuluttajana Cykelkraft AB:n kanssa. Suomen lainsäädäntö turvaa kuluttajan edut. Kuluttajansuojalain ja Tietosuojalain säädöksiä sovelletaan kaikkiin ostoihin, jotka teet www.cykelkraft.fi:llä.
KKV:n vaihde ja osoitetiedot
Puhelin: 029 505 3000 (vaihde)
Postiosoite: KKV, PL 5, 00531 Helsinki
Käyntiosoite (ei kuluttajaneuvontaa):
Lintulahdenkuja 2, 00530 Helsinki

vaihtoehtoisesti:

Euroopan komission verkkovälitteinen riidanratkaisu (EU ODR).
EU ODR: https://ec.europa.eu/odr

Ylivoimainen este

Ylivoimainen este, johon Cykelkraft ei ole voinut toiminnallaan vaikuttaa, esim. virallisten toimenpiteiden lakimuutokset, lakko, saarto, sabotaasi, sota, terrorismi, tulipalo, tulva, luonnonkatastrofi tai vastaava tapahtuma antaa Cykelkraftille oikeuden keskeyttää ostosopimuksen täytäntöönpanon. Jos viivästys kestää yli kaksi kuukautta, sinun ja Cykelkraftin sopimus purkautuu välittömästi ilman korvausvelvollisuutta.

Henkilötiedot

Cykelkraft vastaa siitä, että tilauksen yhteydessä annettuja henkilökohtaisten tietojen käsittelyssä noudatetaan Tietosuojalakia. Hyväksymällä ostosopimuksen Cykelkraftin kanssa, hyväksyt, että tiedot tallennetaan, jotta voimme käsitellä tilauksen ja suorittaa oston, helpottaa tulevaisuuden ostoja, päivittää tilauksesi tilan ja lähettää Cykelkraftin tarjouksia tekstiviestillä, sähköpostilla tai muutoin suorasti. Asiakkaana voit jakaa tallennettuja tietoja, muuttaa niitä tai pyytää niiden poistamista. Voit myös milloin tahansa peruuttaa antamasi luvan tarjousten lähettämiseen.

Hinta -ja tuotetiedot

Hinnan tai varastotilanteen virheessä Cykelkraft pidättää oikeuden peruuttaa ostosopimukset (esim. Virheellinen hinta, varastotila, verkkosivuston tulostusvirheet, massatilaukset jne.). Jos tuote on vanhentunut tai se ei ole muusta syystä saatavilla, Cykelkraftilla ei ole velvollisuutta toimittaa tuotetta, mutta se voi ehdottaa korvaavaa tuotetta tilalle. Kaikki tuotetiedot tulee nähdä esimerkkikuvauksina, eikä Cykelkraft voi taata, että ne kuvastavat tuotteen täsmällistä ulkonäköä ja luonnetta.

Evästeet

Sekä Cykelkraft että SVEA käyttävät evästeitä. Eväste on pieni tekstitiedosto, joka tallentuu tietokoneesi selaimeen vierailtuasi internetsivustolla. Evästeiden avulla pystytään parantamaan sivuston käyttäjäkokemusta, optimoida sivustoa ja sen toiminnallisuutta sekä parantaa ostoprosessia. Käytämme evästeitä muun muassa parantaaksemme ja analysoidaksemme sivustoa ja yksinkertaistaaksemme sivuston käyttökokemusta.

Tuotearviot

Jättämällä arvion tuotteesta Cykelkraft.fi-verkkosivustolla, annat Cykelkraftille oikeuden julkaista sen Cykelkraft.fi-sivustolla ja muissa tiedotusvälineissä. Cykelkraft pidättää oikeuden olla julkaisematta ja/tai poistaa jätettyjä arvioita.

Muut ehdot

Seuraamme Kuluttajariitalautakunnan suosituksia ja riitatilanteessa Suomen lainsäädäntöä. Pidätämme oikeuden tehdä muutoksia näihin ostoehtoihin milloin tahansa. Kaikki muutokset näihin ostoehtoihin julkaistaan ​​verkkosivustolla. Muutokset tapahtuvat siitä, kun asiakas hyväksyy ehdot (uuden ostoksen yhteydessä tai vierailemalla verkkosivustolla) tai 30 päivän kuluttua siitä, kun myyjä on ilmoittanut asiakkaalle muutoksista. Myyjä suosittelee kuitenkin, että asiakas pysyy säännöllisesti päivitettynä verkkosivustolla, jotta hänelle ilmoitetaan mahdollisista Ehtojen muutoksista. Pidätämme oikeuden peruuttaa tilauksia, olipa kyseessä virhe, kuten kirjoitusvirhe, tekninen ongelma tai suurtilaus. Virhetilanteessa sinulla on kuluttajana oikeus peruuttaa tilauksesi. Pidätämme oikeuden viivästyksin ja loppuunmyyntiin. Sinulla on tässä tapauksessa oikeus saada täysimääräinen hyvitys tuotteesta ja toimituksesta, jos et ole tyytyväinen. Jos saat tuotteen, jota et ole tilannut, on se Kuluttajasuojalain mukaan pätevä valituksen peruste.

Mikäli sinulla on kysyttävää ostoehdoista liittyen tuotteen palauttamiseen, reklamointiin, kuljetusvaurioihin tai johonkin muuhun, ota yhteyttä Cykelkraftin asiakaspalveluun. Löydät asiakaspalvelun yhteystiedot osoitteessa www.cykelkraft.fi.

Jos sinulla on kysyttävää laskustasi, ota yhteyttä Svea, joka hoitaa kaikki laskut Cykelkraftissa. Voit ottaa yhteyttä Svea asiakaspalveluun puhelinnumerolla: +358 9 4242 3330.