Kuvaus

Atletisk eMTB med underbar balans och högklassig framkomlighet

Den atletiska och mångsidiga Cannondale Moterra Neo 4 är en makalöst klättringsvillig hoj som ser till att både uppför och utför förblir den rätta riktning. Grundbulten utgörs av en trailgeometri som säkerställer en optimalt centrerad viktfördelning, vilket i praktiken ger dig underbar balans och en imponerande kontroll över cykeln. En temperamentsfull cykel med mycket generösa slaglängder på 150/150mm och en imponerande dämparupphängning med imponerande kinematik, som dessutom har den här begåvats med fullstora 29-tummare. Resultatet? En kraftfull, rapp, livlig och underbart underhållande heldämpad hoj med imponerande stabilitet och övertygande balans i branterna.

Nyckeln till framgång!

  • Högklassigt heldämpat chassi i aluminium (SmartForm C2 Alloy) med en progressiv kinematik
  • Tuned Suspension - Avancerad 4-länks upphängning som är speciellt framtagen för e-MTB´s
  • Proportional Response Design - Bättre grepp, mera kraft uppför och ökad kontroll i utförslöporna
  • Högklassiga dämpare från kvalitetssäkra RockShox med 150/150mm i slaglängd
  • Shimano´s kraftfullaste elmotor (STePS EP8) med 85Nm och minst sagt övertygande dynamik
  • Elegant integrerat och kraftfullt batteri (630Wh) som levererar ända upp till 125 km räckvidd
  • Slagkraftig 1x-drivlina med 11 välsmorda växlar från Shimano (Deore) med bred utväxling (34Tx11-51T)
  • Kraftfulla hydrauliska skivbromsar med 4-kolvsok från TRP (Slate G4) som levererar oavsett förhållanden
  • Robust hjulset från WTB (STX i25 TCS) med greppsäkra gummin från Maxxis (Rekon 29 x 2.6")
  • Breda hjulfästen (110mm fram, 148mm bak) ger dig hjul som är lika styva som ett par 27.5-tummare
  • Dropper post från TransZ som ser till att du får maximal manöverförmåga i branterna 

Högklassigt chassi i kolfiber och aluminium med progressiv kinematik 

Dess heldämpade ram består av en främre triangel och en bakre sving helt i aluminium (SmartForm C2 Alloy) vilket väcker ett habegär som endast en begränsad budget kan tygla. Ramen är inte bara rejält bastant utan har en unik kinematik och innovativ konstruktion med hög lateral styvhet vilket skapar trygg stabilitet, men den har samtidigt tillräckligt med lodrätt flexibilitet för att tillsammans med dämparna kunna garantera rätt känsla i branterna.

Den är utrustad med Cannondale Tuned Suspension, vilket kortfattat handlar om en avancerad 4-länks upphängning som är speciellt framtagen för e-MTB´s och levererar en kinematik som verkligen imponerar i alla typer av lutningar. Ramens mångsidiga trailgeomteri skapar en föredömligt låg tyngdpunkt vilket i sin tur ger en underbar balans, stabilitet och dessutom kvick manöverförmåga. Vilket resulterar i pålitlig markkontakt och en makalöst följsam känsla kombinerat med effektiv kraftöverföring, hojen svarar med snabbt när du vill öka tempot och den ser samtidigt till att du med full kontroll kan hantera knepiga spårval på ett häpnadsväckande enkelt sätt.

Moterra Neo 4 har även Cannondale´s Proportional Response, vilket kort förklarat innebär en kombination av storleksspecifika kedjestag och en brant vinkel på sadelröret som ser till att du alltid kan hålla dig centralt balanserad mellan hjulen. Det ger i sin tur både bättre grepp, mera kraft i uppförsbackarna och ökad kontroll i utförslöporna. Ramen har givetvis en elegant invändig kabeldragning och den är såklart konstruerad för moderna stickaxlar, vilket ser till att dina hjul tål bättre tuffa skogsrundor och halvtaskiga landningar i parken.

Kraftfull eldrift i kombination med en slagkraftig 1x-drivlina

Hjärta och lungor utgörs av marknadens kanske bästa drivsystem, Shimano STePS (EP8), som består en underbart potent elmotor (85 Nm) i kombination med ett kraftfullt batteri som kortfattat levererar hela 630 Wh av miljövänlig kraft, vilket ger dig imponerande mängder av extra krut i upp till hastigheter av maximalt 25 km/h. Du kan givetvis cykla snabbare än så, men resten av jobbet får du då göra med hjälp av gravitationen eller med ren muskelkraft. Hela drivpaket (både motor och batteri) är dessutom centralt placerat i ramens nedre del. Det skapar en föredömligt låg tyngdpunkt vilket i sin tur ger en underbar balans, stabilitet och dessutom kvick manöverförmåga.

Den imponerande dynamiska elmotorn samarbetar med 11 slagkraftiga växlar från Shimano (Deore) och givetvis med drivning direkt på vevaxeln (det enda alternativet om du frågar oss). Dess moderna utväxling (34Tx11-51T) ger ett växelomfång som ser till att du kan hålla ett högt tempo i alla typer av terräng och i alla typer av lutningar. Hela drivlinans funktion är extremt driftsäker och det är hög klass även på övriga komponenter, eftersom hojen har en välbalanserad mix av prylar som hämtats direkt från de övre hyllorna hos väl kända tillverkare. Du har dessutom bara ett enda växelreglage att hålla reda på och det är snyggt integrerat på styret, du behöver med andra ord aldrig släppa taget om din lätthanterliga cockpit.

Tack vare att hela drivpaketet är centralt placerat i ramens nedre del uppnås dessutom en föredömligt låg tyngdpunkt, det ger en föredömligt låg tyngdpunkt vilket i sin tur ger en underbar balans, stabilitet och dessutom kvick manöverförmåga i utmanande terräng. Lägg därtill 4 olika driftslägen (Off, Eco, Trail och Boost) och en tydlig display (SC-EM800) som ger dig full kontroll och som visar i princip allt du behöver veta. 

Högklassig dämparkonfiguration som ger dig ökad kontroll på rundan

Dämpningen hanteras av kvalitetssäkra RockShox, så du är mycket väl omhändertagen. Framtill sitter en 35 Silver R och baktill en Deluxe Select R, och tack vare mycket generösa slaglängder (150/150 mm) så sväljer cykeln effektivt alla ojämnheter och ser till att du alltid kan köra med full kontroll oavsett terräng. Båda dämparn är dessutom praktiskt reglerbara, vilket ökar användningsområdet och ser till att du kan köra fort på allt från slät asfalt till riktigt utmanande terräng. En lätthanterlig och smidig setup som gör hojen anpassningsbar efter de förutsättningar som gäller för stunden. 

Dagens tekniskt utmanande cykling (och det gäller både för XC, Trail, Enduro och Down Country) kräver nästan att cykeln är utrustad med en höj/sänkbara sadelstolpe. Och givetvis är även Cannondale Moterra Neo 4 utrustad med en Dropper Post redan från start, vilket i praktiken ger det dig massor av extra manöverutrymme genom att du kan sänka sadeln i farten och hålla den ur vägen när du kontrollerat flyger fram i utförslöporna.

Robust hjulset samt kraftfulla skivbromsar som alltid är klara för drabbning

Det robusta hjulsetet kommer från WTB (STX i25 TCS) och rullar på ett par 29-tummare med 2.6" i bredd från Maxxis (Rekon) som är klara för drabbning och briljerar på allt från gropiga grusvägar till lös lervälling. Däcken har bra punkteringsskydd och levererar den perfekta kombinationen av grepp, hastighet och stabilitet, vilket i praktiken innebär att du kan köra snabbare i alla typer av besvärlig terräng. Eftersom denna temperamentsfull skogsmaskin trivs i höga farter har den utrustats med kraftfulla hydrauliska skivbromsar med 4-kolvsok från TRP (Slate G4) vilket både sänker underhållsbehovet och ser till att du har tillgång till pålitlig bromsverkan året om, och dessutom oavsett om det är lerigt, dammigt, regnigt eller slaskigt i spåren.

Lisätietoa pyörän komponenteista

Johtuen nykyisestä maailmantilanteesta, pyörän osat voivat poiketa ilmoitetuista teknisistä tiedoista ja kuvissa näkyvistä osista. Valmistaja voi vaihtaa osia vastaaviin komponentteihin ilman erillistä ilmoitusta.

Tuotetiedot

Perustiedot

  • Merkki Cannondale
  • Tuotesarja Information om cykelns specifikation
  • Vuosimalli 2022
  • Tuotenumero G-884603915196
  • Naisten malli Miehet
  • Väri Harmaa, Oranssi
  • Valmistajan väri Impact Orange
  • Valmistajan tuotenumero C65411U10
  • Valmistajan kotisivu https://www.cannondale.com/en
  • Vaihdevivun osasarja Shimano Deore
  • Etuvaihtaja osasarja Shimano Deore
  • Takavaihtajan osasarja Shimano Deore
  • Vaihteiden määrä 11-vaihteinen (1x11)
  • Jarrutyyppi Hydraulinen levyjarru
  • Sähköavustusjärjestelmä Shimano
  • Sisältyykö akku? Kyllä

Runkosetti

  • Runko 150mm travel, SmartForm C2 Alloy, Cannondale Tuned Suspension, removable downtube battery, internal cable routing, 148x12mm thru-axle, post mount brake, tapered headtube
  • Runkomateriaali Alumiini
  • Etuhaarukka Jousitettu
  • Takahaarukka Jousitettu
  • Etuhaarukka RockShox 35 Silver R, 150mm, Solo Air, 15x110mm stealth thru-axle, tapered steerer, 51mm offset
  • Etuhaarukka Ilmajousi
  • Jousituksen määrä edessä 150 mm
  • Lukittava jousitus? Ei lukittavissa
  • Takaiskunvaimennin RockShox Deluxe Select R, DebonAir
  • Jousituksen määrä takana 150 mm
  • Lukittava takajousitus? Ei lukittavissa

Kiekot

  • Kiekkokoko 29"
  • Etunapa Shimano MT400, 15x110mm thru-axle
  • Takanapa Shimano MT400, 12x148mm thru-axle
  • Pinnat Stainless steel, 14g
  • Vanteet WTB STX i25 TCS, 32h, tubeless ready
  • Rengaskoko 622-65
  • Eturengas Maxxis Rekon, 29 x 2.6*, 60TPI Exo
  • Takarengas Maxxis Rekon, 29 x 2.6*, 60TPI Exo

Voimansiirto

  • Vaihdevipu Shimano Deore M5100, 11-speed
  • Takavaihtaja Shimano Deore M5100
  • Kampisarja FSA Shimano E-Bike, 165mm, FSA Megatooth, 34T
  • Ketju KMC E11T, 11-speed
  • Kasetti Shimano Deore M5100, 11-51, 11-speed

Komponentit

  • Etujarru TRP Slate G4 4 Piston hydraulic disc
  • Etujarrulevy 200mm rotor
  • Takajarru TRP Slate G4 4 Piston hydraulic disc
  • Takajarrulevy 200mm rotor
  • Kädensijat/Tankonauhat Fabric Funguy
  • Ohjaustanko Cannondale 3 Riser, 6061 Alloy, 15mm rise, 8° sweep, 4° rise, 780mm
  • Ohjainkannatin Cannondale 3, 3D Forged 6061 Alloy, 1-1/8*, 31.8, 7°
  • Ohjainlaakeri Integrated Sealed Bearing, Tapered
  • Satulatolppa TranzX dropper, internal routing, 31.6, 100mm (S), 120mm (M), 130mm (L-XL)
  • Satula Shimano Battery Charger 2A
  • Polkimet Medföljer ej

Motor

  • Moottori Shimano EP8
  • Moottorin sijainti Keski
  • Moottorin teho 250
  • Moottorin äänekkyys Alhainen
  • Vääntömomentti 85 Nm
  • Anturit Kadenssi, Nopeus, Vääntö
  • Maksimi avustusnopeus 25 km/h

Batteri

  • Akku Shimano BT-E8036, 630Wh
  • Akun tyyppi Litium-ioni
  • Akun sijoitus Sisäänrakennettu
  • Irroitettava akku Kyllä
  • Akun kapasiteetti (Wh) 630 Wh
  • Akun kapasiteetti (Ah) 17.5 Ah
  • Jännite 36
  • Voidaan ladata polkupyörällä yes
  • Akkulaturi Shimano 2A

Näkymä

  • Näyttö/kauko-ohjain Shimano SC-EM800
  • Irroitettava näyttö Ei - kiinteä asennus
  • Näytön sijoitus Keskellä
  • Avustustasot Off, Eco, Trail, Boost
  • Talutusavustus Kyllä (max 6km/h)
Arvostelut
Kysymykset ja vastaukset

There is no question about the Sähkömaastopyörä Cannondale Moterra Neo 4 harmaa. You can ask a question.

Kysy tästä tuotteesta Sähkömaastopyörä Cannondale Moterra Neo 4 harmaa

Valitse oikea pyörä, joka on juuri sinulle sopivan kokoinen

Kokoamme, säädämme & testaamme pyörän

60 päivän avoin kauppa

Nopea toimitus kotiovellesi

Atletisk eMTB med underbar balans och högklassig framkomlighet

Den atletiska och mångsidiga Cannondale Moterra Neo 4 är en makalöst klättringsvillig hoj som ser till att både uppför och utför förblir den rätta riktning. Grundbulten utgörs av en trailgeometri som säkerställer en optimalt centrerad viktfördelning, vilket i praktiken ger dig underbar balans och en imponerande kontroll över cykeln. En temperamentsfull cykel med mycket generösa slaglängder på 150/150mm och en imponerande dämparupphängning med imponerande kinematik, som dessutom har den här begåvats med fullstora 29-tummare. Resultatet? En kraftfull, rapp, livlig och underbart underhållande heldämpad hoj med imponerande stabilitet och övertygande balans i branterna.

Nyckeln till framgång!

  • Högklassigt heldämpat chassi i aluminium (SmartForm C2 Alloy) med en progressiv kinematik
  • Tuned Suspension - Avancerad 4-länks upphängning som är speciellt framtagen för e-MTB´s
  • Proportional Response Design - Bättre grepp, mera kraft uppför och ökad kontroll i utförslöporna
  • Högklassiga dämpare från kvalitetssäkra RockShox med 150/150mm i slaglängd
  • Shimano´s kraftfullaste elmotor (STePS EP8) med 85Nm och minst sagt övertygande dynamik
  • Elegant integrerat och kraftfullt batteri (630Wh) som levererar ända upp till 125 km räckvidd
  • Slagkraftig 1x-drivlina med 11 välsmorda växlar från Shimano (Deore) med bred utväxling (34Tx11-51T)
  • Kraftfulla hydrauliska skivbromsar med 4-kolvsok från TRP (Slate G4) som levererar oavsett förhållanden
  • Robust hjulset från WTB (STX i25 TCS) med greppsäkra gummin från Maxxis (Rekon 29 x 2.6")
  • Breda hjulfästen (110mm fram, 148mm bak) ger dig hjul som är lika styva som ett par 27.5-tummare
  • Dropper post från TransZ som ser till att du får maximal manöverförmåga i branterna 

Högklassigt chassi i kolfiber och aluminium med progressiv kinematik 

Dess heldämpade ram består av en främre triangel och en bakre sving helt i aluminium (SmartForm C2 Alloy) vilket väcker ett habegär som endast en begränsad budget kan tygla. Ramen är inte bara rejält bastant utan har en unik kinematik och innovativ konstruktion med hög lateral styvhet vilket skapar trygg stabilitet, men den har samtidigt tillräckligt med lodrätt flexibilitet för att tillsammans med dämparna kunna garantera rätt känsla i branterna.

Den är utrustad med Cannondale Tuned Suspension, vilket kortfattat handlar om en avancerad 4-länks upphängning som är speciellt framtagen för e-MTB´s och levererar en kinematik som verkligen imponerar i alla typer av lutningar. Ramens mångsidiga trailgeomteri skapar en föredömligt låg tyngdpunkt vilket i sin tur ger en underbar balans, stabilitet och dessutom kvick manöverförmåga. Vilket resulterar i pålitlig markkontakt och en makalöst följsam känsla kombinerat med effektiv kraftöverföring, hojen svarar med snabbt när du vill öka tempot och den ser samtidigt till att du med full kontroll kan hantera knepiga spårval på ett häpnadsväckande enkelt sätt.

Moterra Neo 4 har även Cannondale´s Proportional Response, vilket kort förklarat innebär en kombination av storleksspecifika kedjestag och en brant vinkel på sadelröret som ser till att du alltid kan hålla dig centralt balanserad mellan hjulen. Det ger i sin tur både bättre grepp, mera kraft i uppförsbackarna och ökad kontroll i utförslöporna. Ramen har givetvis en elegant invändig kabeldragning och den är såklart konstruerad för moderna stickaxlar, vilket ser till att dina hjul tål bättre tuffa skogsrundor och halvtaskiga landningar i parken.

Kraftfull eldrift i kombination med en slagkraftig 1x-drivlina

Hjärta och lungor utgörs av marknadens kanske bästa drivsystem, Shimano STePS (EP8), som består en underbart potent elmotor (85 Nm) i kombination med ett kraftfullt batteri som kortfattat levererar hela 630 Wh av miljövänlig kraft, vilket ger dig imponerande mängder av extra krut i upp till hastigheter av maximalt 25 km/h. Du kan givetvis cykla snabbare än så, men resten av jobbet får du då göra med hjälp av gravitationen eller med ren muskelkraft. Hela drivpaket (både motor och batteri) är dessutom centralt placerat i ramens nedre del. Det skapar en föredömligt låg tyngdpunkt vilket i sin tur ger en underbar balans, stabilitet och dessutom kvick manöverförmåga.

Den imponerande dynamiska elmotorn samarbetar med 11 slagkraftiga växlar från Shimano (Deore) och givetvis med drivning direkt på vevaxeln (det enda alternativet om du frågar oss). Dess moderna utväxling (34Tx11-51T) ger ett växelomfång som ser till att du kan hålla ett högt tempo i alla typer av terräng och i alla typer av lutningar. Hela drivlinans funktion är extremt driftsäker och det är hög klass även på övriga komponenter, eftersom hojen har en välbalanserad mix av prylar som hämtats direkt från de övre hyllorna hos väl kända tillverkare. Du har dessutom bara ett enda växelreglage att hålla reda på och det är snyggt integrerat på styret, du behöver med andra ord aldrig släppa taget om din lätthanterliga cockpit.

Tack vare att hela drivpaketet är centralt placerat i ramens nedre del uppnås dessutom en föredömligt låg tyngdpunkt, det ger en föredömligt låg tyngdpunkt vilket i sin tur ger en underbar balans, stabilitet och dessutom kvick manöverförmåga i utmanande terräng. Lägg därtill 4 olika driftslägen (Off, Eco, Trail och Boost) och en tydlig display (SC-EM800) som ger dig full kontroll och som visar i princip allt du behöver veta. 

Högklassig dämparkonfiguration som ger dig ökad kontroll på rundan

Dämpningen hanteras av kvalitetssäkra RockShox, så du är mycket väl omhändertagen. Framtill sitter en 35 Silver R och baktill en Deluxe Select R, och tack vare mycket generösa slaglängder (150/150 mm) så sväljer cykeln effektivt alla ojämnheter och ser till att du alltid kan köra med full kontroll oavsett terräng. Båda dämparn är dessutom praktiskt reglerbara, vilket ökar användningsområdet och ser till att du kan köra fort på allt från slät asfalt till riktigt utmanande terräng. En lätthanterlig och smidig setup som gör hojen anpassningsbar efter de förutsättningar som gäller för stunden. 

Dagens tekniskt utmanande cykling (och det gäller både för XC, Trail, Enduro och Down Country) kräver nästan att cykeln är utrustad med en höj/sänkbara sadelstolpe. Och givetvis är även Cannondale Moterra Neo 4 utrustad med en Dropper Post redan från start, vilket i praktiken ger det dig massor av extra manöverutrymme genom att du kan sänka sadeln i farten och hålla den ur vägen när du kontrollerat flyger fram i utförslöporna.

Robust hjulset samt kraftfulla skivbromsar som alltid är klara för drabbning

Det robusta hjulsetet kommer från WTB (STX i25 TCS) och rullar på ett par 29-tummare med 2.6" i bredd från Maxxis (Rekon) som är klara för drabbning och briljerar på allt från gropiga grusvägar till lös lervälling. Däcken har bra punkteringsskydd och levererar den perfekta kombinationen av grepp, hastighet och stabilitet, vilket i praktiken innebär att du kan köra snabbare i alla typer av besvärlig terräng. Eftersom denna temperamentsfull skogsmaskin trivs i höga farter har den utrustats med kraftfulla hydrauliska skivbromsar med 4-kolvsok från TRP (Slate G4) vilket både sänker underhållsbehovet och ser till att du har tillgång till pålitlig bromsverkan året om, och dessutom oavsett om det är lerigt, dammigt, regnigt eller slaskigt i spåren.

Lisätietoa pyörän komponenteista

Johtuen nykyisestä maailmantilanteesta, pyörän osat voivat poiketa ilmoitetuista teknisistä tiedoista ja kuvissa näkyvistä osista. Valmistaja voi vaihtaa osia vastaaviin komponentteihin ilman erillistä ilmoitusta.

Perustiedot

  • Merkki Cannondale
  • Tuotesarja Information om cykelns specifikation
  • Vuosimalli 2022
  • Tuotenumero G-884603915196
  • Naisten malli Miehet
  • Väri Harmaa, Oranssi
  • Valmistajan väri Impact Orange
  • Valmistajan tuotenumero C65411U10
  • Valmistajan kotisivu https://www.cannondale.com/en
  • Vaihdevivun osasarja Shimano Deore
  • Etuvaihtaja osasarja Shimano Deore
  • Takavaihtajan osasarja Shimano Deore
  • Vaihteiden määrä 11-vaihteinen (1x11)
  • Jarrutyyppi Hydraulinen levyjarru
  • Sähköavustusjärjestelmä Shimano
  • Sisältyykö akku? Kyllä

Runkosetti

  • Runko 150mm travel, SmartForm C2 Alloy, Cannondale Tuned Suspension, removable downtube battery, internal cable routing, 148x12mm thru-axle, post mount brake, tapered headtube
  • Runkomateriaali Alumiini
  • Etuhaarukka Jousitettu
  • Takahaarukka Jousitettu
  • Etuhaarukka RockShox 35 Silver R, 150mm, Solo Air, 15x110mm stealth thru-axle, tapered steerer, 51mm offset
  • Etuhaarukka Ilmajousi
  • Jousituksen määrä edessä 150 mm
  • Lukittava jousitus? Ei lukittavissa
  • Takaiskunvaimennin RockShox Deluxe Select R, DebonAir
  • Jousituksen määrä takana 150 mm
  • Lukittava takajousitus? Ei lukittavissa

Kiekot

  • Kiekkokoko 29"
  • Etunapa Shimano MT400, 15x110mm thru-axle
  • Takanapa Shimano MT400, 12x148mm thru-axle
  • Pinnat Stainless steel, 14g
  • Vanteet WTB STX i25 TCS, 32h, tubeless ready
  • Rengaskoko 622-65
  • Eturengas Maxxis Rekon, 29 x 2.6*, 60TPI Exo
  • Takarengas Maxxis Rekon, 29 x 2.6*, 60TPI Exo

Voimansiirto

  • Vaihdevipu Shimano Deore M5100, 11-speed
  • Takavaihtaja Shimano Deore M5100
  • Kampisarja FSA Shimano E-Bike, 165mm, FSA Megatooth, 34T
  • Ketju KMC E11T, 11-speed
  • Kasetti Shimano Deore M5100, 11-51, 11-speed

Komponentit

  • Etujarru TRP Slate G4 4 Piston hydraulic disc
  • Etujarrulevy 200mm rotor
  • Takajarru TRP Slate G4 4 Piston hydraulic disc
  • Takajarrulevy 200mm rotor
  • Kädensijat/Tankonauhat Fabric Funguy
  • Ohjaustanko Cannondale 3 Riser, 6061 Alloy, 15mm rise, 8° sweep, 4° rise, 780mm
  • Ohjainkannatin Cannondale 3, 3D Forged 6061 Alloy, 1-1/8*, 31.8, 7°
  • Ohjainlaakeri Integrated Sealed Bearing, Tapered
  • Satulatolppa TranzX dropper, internal routing, 31.6, 100mm (S), 120mm (M), 130mm (L-XL)
  • Satula Shimano Battery Charger 2A
  • Polkimet Medföljer ej

Motor

  • Moottori Shimano EP8
  • Moottorin sijainti Keski
  • Moottorin teho 250
  • Moottorin äänekkyys Alhainen
  • Vääntömomentti 85 Nm
  • Anturit Kadenssi, Nopeus, Vääntö
  • Maksimi avustusnopeus 25 km/h

Batteri

  • Akku Shimano BT-E8036, 630Wh
  • Akun tyyppi Litium-ioni
  • Akun sijoitus Sisäänrakennettu
  • Irroitettava akku Kyllä
  • Akun kapasiteetti (Wh) 630 Wh
  • Akun kapasiteetti (Ah) 17.5 Ah
  • Jännite 36
  • Voidaan ladata polkupyörällä yes
  • Akkulaturi Shimano 2A

Näkymä

  • Näyttö/kauko-ohjain Shimano SC-EM800
  • Irroitettava näyttö Ei - kiinteä asennus
  • Näytön sijoitus Keskellä
  • Avustustasot Off, Eco, Trail, Boost
  • Talutusavustus Kyllä (max 6km/h)
Reviews

There is no question about the Sähkömaastopyörä Cannondale Moterra Neo 4 harmaa. You can ask a question.

Kysy tästä tuotteesta Sähkömaastopyörä Cannondale Moterra Neo 4 harmaa